Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  R-com 20  (läst 1248 gånger)

Spindel

• Bohuslän
    • Helenas mignon
R-com 20
« skrivet: 13 apr-11 kl 12:29 »
någon som vet vad det är för skillnad mellan
R-com 20 och
R-com 20 pro

är det bara det att den har snabb val typ, läser men fattar inte riktigt vad som är skillnaden mer än priset 180 pund el 250 pund och det är rätt mycket
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

Attes matte

• Jämtland
SV: R-com 20
« Svar #1 skrivet: 13 apr-11 kl 13:38 »
Om du går in på R-com 50 istället så har du en tabell längst ner där dom listar egenskaperna för dom olika kläckarna. Som jag har förstått det så är det samma skillnader på 50:an som på 20:an.
Proen kan du programmera. När du knappat in inställningarna, lagt i äggen och fyllt på vatten så sköter den precis allting själv. Du kan välja hur ofta den ska vända äggen tex. På standard-varianten vänds äggen en gång i timmen, och det går inte att ändra på den.
På standard-varianten får du själv hålla reda på hur lång tid det är kvar, när du ska sluta vända, höja luftfuktigheten när det är dags för det osv, osv. Proen sköter allt detta själv. Displayen räknar ner dagarna till kläckning åt dig. ;)

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Spindel

• Bohuslän
    • Helenas mignon
SV: R-com 20
« Svar #2 skrivet: 13 apr-11 kl 13:59 »
Aha det missade jag och det fanns under 20 maskinerna oxå
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

Dela detta:

* Inloggade just nu

435 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser