Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hönshuset gud glömde  (läst 1969 gånger)

The Game

• Gäst
Hönshuset gud glömde
« skrivet: 14 apr-11 kl 20:33 »
Mojje som äntligen såg ut att ha tillfrisknat efter allt jävla skit har nu blivit förkyld.
Min gammeltupp Alfred haltar efter ett sår under foten.
Min anka Alexander springer och Våldtar sin ankpappa Arne hela tiden (Arne är skitskraj för Alex)
Mina 2 kycklingar är tuppar.
Lizz har fått äggledarinflemation igen.

Och nu Karin.
När jag kom ner för en stund sedan så såg jag att hon var lite skitig om rumpan så jag kollar..Det var fan det äkligaste jag sett.Nu orkar jag inte mera..Hon har en äklig jävla böld i rumpan kan det vara framfall??

Nu vet jag inte va jag ska ta mig till för jag orkar inte mera..
/knäckt

saint206

• Småland
SV: Hönshuset gud glömde
« Svar #1 skrivet: 14 apr-11 kl 20:46 »
rent spontant skulle jag nog säga, slakta ut och börja om från början igen... de där låter inte som någon rolig hobby...
someday i hope you get the chance to live like you were dying..

Christinaki

• Bor på Santorini i Grekland.
    • Övriga världen
« Svar #2 skrivet: 14 apr-11 kl 20:55 »
Nej, inte slakta. E du galen? Dessa personligheter kan man inte bara ta bort bara för att de blivit sjuka. Maria ta hand om dina små. Alla har vi motgångar och tyvärr verkar även jag otursföljd de senaste veckorna. Men dom blir friska igen. Och Alex kommer väl inse att han inte kan sätta på sin pappa mer. :P
Ursch. Jag tänker på dej!
KRAM

flax

• Halland
« Svar #3 skrivet: 14 apr-11 kl 21:05 »
Markim, har du ingen som du känner/litar på som kan ta över tuppar/drakar som blir ett överskott för dig? Kanske någon här från Alternativ som du vet skulle ge dem ett gott liv? Har ju förstått att de är bland det käraste du har, men ibland måste man stålsätta sig....

Kanske skulle det underlätt lite? Ser ju att du har det jobbigt ibland.
Om du går igenom ett helvete - bara fortsätt att gå!

The Game

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 15 apr-11 kl 12:40 »
Flax: jag får bygga ett till hönshus..Sen blire inga fler kycklingar oavsett hur mycke dom vill..
Jag tänkte att jag skulle sälja dom men det går inte..Steve är ju pappan så han kommer bli lika underbar som Steve förhoppningsvis.

Nu har jag tryck tillbaka den där kulan på Karin som hängde ut..fy fan asså..Men hon är så snäll och sa ingenting sen tvättade jag henne rent med des vatten hon  sa ingenting.
När jag var klar så hoppade hon upp på pinnen och bajsade direkt.Om jag nu kanske har lite lite tur så är det någon slags förstoppning av något slag hon har.Hon får smärtstillande oxå..Stackars min lille höna.

Nu ska jag gå ut och måla min ytterdörr knallgrön och lipa lite..

/Stone cold Majsan

Dela detta:

* Inloggade just nu

353 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser