Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Therbo äggkläckare?  (läst 1878 gånger)

eva f

• Ångermanland
Therbo äggkläckare?
« skrivet: 27 apr-11 kl 15:56 »
Är det någon som vet hur man använder pinnarna och skenorna med hål i för vändning av äggen? Det liknar plockepinn nu! Jag har äntligen fått hem grejerna till apparaten men vet inte hur den fungerar. Är det bara att fylla på vatten i botten och starta den?

Mvh eva
« Senast ändrad: 27 apr-11 kl 18:25 av eva f »

eva f

• Ångermanland
SV: Therbo äggkläckare?
« Svar #1 skrivet: 08 maj-11 kl 06:25 »
Hallå!! Finns det verkligen ingen som vet hur den fungerar? :o Det är en sån där fyrkantig frigolit låda. Vill verkligen få igång den!  :P

korpa

• Jämtland
    • Hökbäck
« Svar #2 skrivet: 26 sep-11 kl 17:43 »
Jag har precis fått ärva en Therbo jag med, ska se om jag lyckas få till den- i så fall postar jag ett svar =)
Heavy metal farmer :)

Wernher Hingsk

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 04 aug-12 kl 19:17 »
Hej!
Av en händelse råkade en bekant till mig vilja veta litet mera om Therbo äggkläckare.
Jag skrev på "Google" : "Therbo incubator"  och fick fram något som kanske kan vara av intresse, eller KUNDE?
Lever ni?

http://shop.maceoinltd.com/maceoinltd/product_info.php?products_id=397

Hälsning!  W H, oinitierad och ointresserad, men "i alle fall!"
« Senast ändrad: 04 aug-12 kl 19:20 av Wernher Hingsk »

Wernher Hingsk

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 04 aug-12 kl 23:34 »
Hej!
Är nu etablerad frågebulvan evad  gäller "Therbo Incubator!"
Vet ni om man kan köpa denna kläckningsmaskin  fortfarande, och VAR?

Hälsning!  W H

Dela detta:

* Inloggade just nu

393 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser