Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Killing. Men när?  (läst 2005 gånger)

stigurt

• Blekinge
    • BlekingeGetter
Killing. Men när?
« skrivet: 08 jun-11 kl 14:20 »
Hej!
Min ene dvärgget är höggravid och jag misstänker att hon har max några veckor kvar men hon har gått med en bock sedan augusti 2010 så datumet har jag ingen aning om.
Hade varit väldigt tacksam om ni med mer erfarenhet om killning ville titta på bilderna och bedöma när det kan vara dags. (Detta är första gången både för henne o mig).

stigurt

• Blekinge
    • BlekingeGetter
SV: Killing. Men när?
« Svar #1 skrivet: 08 jun-11 kl 14:35 »
Hmm det går inte att lägga upp bilder, står bara att filerna är för stora. Någon som har nåt knep?

Methoni

• Närke
« Svar #2 skrivet: 08 jun-11 kl 15:21 »
Hej!
Har du läst "gumman82"'s tråd i samma ämne? Läs den och jämför med din get....(när du inte får in din bild så jag kan titta på den) :)

Sussilo

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 08 jun-11 kl 15:55 »

stigurt

• Blekinge
    • BlekingeGetter
« Svar #4 skrivet: 08 jun-11 kl 18:19 »
Hej!
Nu har jag läst tråden ni tipsade om, tack så mycket! Känner mig dock fortfarande väldigt osäker, har tittar på olika "juverbilder" och vissa juver hänger ju nästan i marken medan andra är mindre än på min tjej. Har även svårt att bedöma om hon är svullen bak eller inte. Jag tror att jag såg henne stretcha för en stund sedan och när jag har känt på ligamenten under dagen så tycker jag att dom blir mjukare o mjukare men jag vet inte om det är inbillning (eller önsketänkande). Första gången någonsin som jag får vara med om en födsel, bortsett från min egen, så detta är såå spännande :)

Kan jag få mejla över lite bilder till er? Jag förstår inte varför jag kan inte lägga upp dom här, det har alltid fungerat tidigare  ???

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #5 skrivet: 08 jun-11 kl 20:53 »
Bäckenbanden! Bäckenbanden! (Kan Du förminska bilderna?  Då kanske till och med jag kan se dem ...  :P )
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

stigurt

• Blekinge
    • BlekingeGetter
« Svar #6 skrivet: 08 jun-11 kl 21:52 »
Bäckenbanden! Bäckenbanden! (Kan Du förminska bilderna?  Då kanske till och med jag kan se dem ...  :P )

Ja, jag tycker att dom blivit mjukare under dagen men vet inte om jag inbillar mig  :-\
Vet du hur man förminskar dom? eller kan jag mejla dom till dig?

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #7 skrivet: 08 jun-11 kl 23:15 »
Bergsblomman är duktig på bilder!  Kolla om hon har tid&lust!
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

89 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser