Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  tips på starta eget  (läst 1457 gånger)

älska grönt

• Västergötland
tips på starta eget
« skrivet: 22 jun-11 kl 13:47 »
jag vill få hjälp med ideer till företag man kan starta inkl online.
hjälp mig brainstorma alla möjliga förslag !!

tack på förhand !

Broberg

• Gäst
SV: tips på starta eget
« Svar #1 skrivet: 22 jun-11 kl 21:45 »
Tror att man först ska veta vad man vill jobba med och efter det fundera på om man vill göra det som egen eller anställd.

älska grönt

• Västergötland
SV: tips på starta eget
« Svar #2 skrivet: 24 jun-11 kl 08:06 »
ja det är väll det att man haft ett enormt flöde av ideer i hjärnan ..lääänge utan att gjort ngt utav det och nu har hjärnan "lagt av"
Jag kan tänka mig försäljning av ngt slag pånätet eller i butik ... eller jobba med att göra de gamla eller di unga glada helt enkelt. Men det kan ju finnas fler saker att göra som jag inte har den blekaste aning om...än.
En tanke jag haft är att ha en lätt tillgänglig butik som säljer närproducerat. Det stör mig som stadsbo att det inte finns möjlighet för den som inte redan bor på landet eller har tid ELLER BIL!att tänka på miljön i det syftet...ni vet långa transportsträckor blablabla
Sådana butiker har en tensens att hamna undanskymda i någon lokal svår att hitta och därmed går den lättilgängliga tanken förlorad. Jag vet att en lokal mitt i köpcentrum är omöjligt med tanke på hyra osv men man får ju forska och tänka efter ...och så småningom hitta en plats i rätt läge. Så har jag tänkt i STOORA drag  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

414 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser