Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mina lilla ankflock  (läst 2126 gånger)

fauve

• Gäst
Mina lilla ankflock
« skrivet: 25 jun-11 kl 16:21 »

Nu har alla 8 fått flytta in i lekstugan där de får husera med några dv.kochiner och 2 värpkorsningskycklingar tills vidare  ;D

fauve

• Gäst
SV: Mina lilla ankflock
« Svar #1 skrivet: 05 jul-11 kl 15:33 »

De två äldsta  :)

Nu har de tillgång till trädgården och till ett nedgrävt badkar, då det alltid blir förhinder för dammbygget  >:D

Några skifferplattor ska dit för att minimera gegget runt karet också..

djurskydd

• Ångermanland
« Svar #2 skrivet: 05 jul-11 kl 15:38 »
Så jättefina! Har du genbank på dem? Ser fram emot den dag vi ska skaffa ankor..
Bor med make, barn, rya- och gutefår, katter, kaniner, kalkoner och höns mellan nor och fjärd i vackra Häggvik, Höga Kusten.

fauve

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 05 jul-11 kl 15:46 »
Nej.

Men jag gillar dem även fast de inte finns i genbank  ;D
« Senast ändrad: 05 jul-11 kl 15:49 av fauve »

djurskydd

• Ångermanland
« Svar #4 skrivet: 05 jul-11 kl 17:39 »
Självklart (var bara lite intresserad, ska flytta uppåt och ville gärna ha genbank) !!  ;)
Bor med make, barn, rya- och gutefår, katter, kaniner, kalkoner och höns mellan nor och fjärd i vackra Häggvik, Höga Kusten.

Dela detta:

* Inloggade just nu

258 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser