Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kaninslakteri?  (läst 2535 gånger)

Vildrosens

• -
Kaninslakteri?
« skrivet: 25 jun-11 kl 19:50 »
Hej
Någon som vet vart närmsta kaninslakteri finns???, bor i Östergötland.

Gösta

SV: Kaninslakteri?
« Svar #1 skrivet: 26 jun-11 kl 10:40 »
Öland. Ska finnas ett utanför kalmar också. Kontakta kommunen i Klamar. De ska veta om det finns eftersom de har kontrollansvaret.
Gösta

Vildrosens

• -
« Svar #2 skrivet: 26 jun-11 kl 22:38 »
Tack för svar, det är tyvärr för långt, får man slakta själv om man har ngn som kan?

Ann E

• -
    • www.mellis.n.nu
« Svar #3 skrivet: 26 jun-11 kl 22:56 »
Tack för svar, det är tyvärr för långt, får man slakta själv om man har ngn som kan?

Ska du äta dom själv så går det bra  :)
Mvh. Ann Elisabeth. Har världens bästa sambo, 2 underbara barn, 4 hundar,mellerudskaniner i Genbank 803 samt rexar med stamtavla. Med på önskelistan finns lantrashöns, lantrasfår, Gotlandsstövare och bin.

Vildrosens

• -
« Svar #4 skrivet: 27 jun-11 kl 19:47 »
ok, då får jag försöka hitta ngn som kan utföra det, kan bli svårt

Ann E

• -
    • www.mellis.n.nu
« Svar #5 skrivet: 28 jun-11 kl 12:19 »
Annonsera på alternativ.nu?  o:)
Mvh. Ann Elisabeth. Har världens bästa sambo, 2 underbara barn, 4 hundar,mellerudskaniner i Genbank 803 samt rexar med stamtavla. Med på önskelistan finns lantrashöns, lantrasfår, Gotlandsstövare och bin.

Vildrosens

• -
« Svar #6 skrivet: 05 jul-11 kl 22:28 »
Är det ngn som kan och vill hjälpa mig med det???

Dela detta:

* Inloggade just nu

355 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser