Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Regionalträff Gotlandskanin  (läst 5140 gånger)

Januschka

• Alla är vi främlingar nästan överallt
    • Västmanland
SV: Regionalträff Gotlandskanin
« Svar #20 skrivet: 08 jul-11 kl 22:36 »
LOL
Whatever you do: If you don't have fun you're doing something wrong!

Ann E

• -
    • www.mellis.n.nu
« Svar #21 skrivet: 10 jul-11 kl 13:06 »
Tack för en trevlig eftermiddag/kväll!
Mvh. Ann Elisabeth. Har världens bästa sambo, 2 underbara barn, 4 hundar,mellerudskaniner i Genbank 803 samt rexar med stamtavla. Med på önskelistan finns lantrashöns, lantrasfår, Gotlandsstövare och bin.

Anna S

• Glad 26åring som älskar både små och stora djur.
    • Södermanland
    • Afrikanska Dvärggetter
« Svar #22 skrivet: 14 jul-11 kl 13:50 »
Hoppas få se bilder och mer info om eran träff i nästa Koharen, hoppas jag kan komma nästa träff :)
Jobbar med djur och barn, har själv häst, hund, kanin, getter och hamstrar, kika gärna på www.dvarggetter.n.nu :)

Januschka

• Alla är vi främlingar nästan överallt
    • Västmanland
« Svar #23 skrivet: 14 jul-11 kl 14:06 »
Hoppas få se bilder och mer info om eran träff i nästa Koharen, hoppas jag kan komma nästa träff :)

Jaha du... jag tänke på att ta bilder... när alla hade åkt.
Men lika väl.. nästa år blir det nya tag, här eller hos Pilgrimsfalken.. och kanske kommer en som gärna fotograferar?? Du är i alla fall välkommen att komma hit och ströva runt ;) och gör dig en bild om burar och kaniner.

Manusstopp for Koharen är imorgon.. känner sig någon manat att skriva några rader om träffen är det fritt fram. Jag blev påminnt om att skriva om könsbestämmning  ::)  och scannaren som skulle bidra med finfina bilder funkar ej. Tog tydligen sommarlov den också  :'(

/Januschka 
Whatever you do: If you don't have fun you're doing something wrong!

Dela detta:

* Inloggade just nu

487 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser