Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fattar ingenting  (läst 1117 gånger)

pita

• -
Fattar ingenting
« skrivet: 22 jul-11 kl 15:27 »
Hej!
Säkert fel tråd men hittar ingen lämplig. Jag försöker lägga in bilder på mina höns, men det går inte ??? När jag äntligen har lyckats få en bild under max 400 kb så säger han ändå att "filen är för stor" max 192kb. Vad gör jag för fel, ska det va så svårt ??? ??? ???

Japp, jag är inte ett tekniskt snille >:(

Kan någon ge mig ett tipps? :-[
Har varit borta en längre tid och ska nu berika livet med islänning, nya höns och ett gäng får :)

Ulric Eriksson

• Gäst
SV: Fattar ingenting
« Svar #1 skrivet: 22 jul-11 kl 15:30 »
400 är mer än 192. Alla bilder tillsammans får vara 400 kb. Varje bild får vara 192.

pita

• -
« Svar #2 skrivet: 22 jul-11 kl 15:39 »
Ok, När jag la in en bild som var över 400 varnade det om att bilden var för stor, sen tog han emot bilden som var 300 men ändrade texten till att filen var för stor. Därför blev jag förvirrad :-[ Jag får väll ställa om kameran till vga då, det är knepigt att ta bilder som får plats.

Tack! :) Ska försöka igen
Har varit borta en längre tid och ska nu berika livet med islänning, nya höns och ett gäng får :)

ieenilorac

• www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
« Svar #3 skrivet: 22 jul-11 kl 15:44 »
Du kan ju förminska bilden i datorn också, så får du både högupplöst bild från kameran och en kopia som går att lägga upp på alternativ.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Curt

« Svar #4 skrivet: 22 jul-11 kl 15:57 »

pita

• -
« Svar #5 skrivet: 22 jul-11 kl 18:36 »

Dela detta:

* Inloggade just nu

405 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser