Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hittat ett ställe  (läst 1198 gånger)

Helena R

• Maskinförare
    • Östergötland
Hittat ett ställe
« skrivet: 02 aug-11 kl 22:03 »
Jaa, nu har jag hittat ett ställe där jag faktiskt skulle kunna tänka mig att bosätta mig. Huset är väl inget att hurra för men ekonomibyggnader och mark på ca 1,5 hektar skulle funka alldeles utmärkt. Taxerat som vanlig villa. Men det blir bara drömmar av detta. Jag har villa som troligen blir svårsåld och dessutom är jag arbetslös så ingen bank kommer låna mig pengar. *suck och stön* Förlåt min klagolåt.
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

ylvak

• Allt kommer till den som vill.....eller?
    • Västergötland
    • Vita Creo
SV: Hittat ett ställe
« Svar #1 skrivet: 09 aug-11 kl 21:02 »
Hela marknaden är väl trög just nu kanske gör att huset du vill köpa går att skam-buda till sig! Ge inte upp innan du försökt. KRÄV av banken att de ska komma på en lösning. Jag e sjukskriven å arbetslös och måste snart lösa ut guben ur huset. Har tagit kraft och bokat ett möte med banken där de bara måste komma med en lösning liksom......
Det är så få hus man känner så som du gör inför! Lycka till!/Y
48 årig tjej fast inte en dag äldre än tjugosjutton.

Dela detta:

* Inloggade just nu

323 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser