Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Missnöjd kycklingköpare  (läst 5665 gånger)

sumariejo

• Bohuslän
SV: Missnöjd kycklingköpare
« Svar #20 skrivet: 21 sep-11 kl 11:23 »
Hej!
Vill bara säga att jag håller med dig, jag  var själv där i sommar och skulle köpa tupp och förvånades över stanken, trängseln och kladdet, det låter så bra och ser så fint ut på hemsidan och i annonsen... stor besvikelse...

Tråkigt...men lite skönt att jag inte är ensam om att reagera. Tror du hon är inom "lagens ramar"?  (:)

Köpte du nån tupp förresten?

Jennyt

• Västergötland
« Svar #21 skrivet: 21 sep-11 kl 12:59 »
Jag tycker nog att diskussionen börjar spåra ur en aning..... skulle ni vilja att någon diskuterade såhär om er själva på ett öppet forum? Det är inte riktigt juste mot den kvinna ni pratar om.
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

sumariejo

• Bohuslän
« Svar #22 skrivet: 21 sep-11 kl 13:07 »
Jag tycker nog att diskussionen börjar spåra ur en aning..... skulle ni vilja att någon diskuterade såhär om er själva på ett öppet forum? Det är inte riktigt juste mot den kvinna ni pratar om.

Förlåt...nej det har du kanske rätt i, men jag blev så upprörd liksom. Slutar med det här, och vill man skriva mer om säljaren kanske man kan skriva privat istället.

Jennyt

• Västergötland
« Svar #23 skrivet: 21 sep-11 kl 13:17 »
Låter fint det :-*
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

430 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser