Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ETOTAL  (läst 1312 gånger)

AnnikaE

• Södermanland
ETOTAL
« skrivet: 18 sep-11 kl 10:10 »
Jag åker och handlar hönsmat och tillbehör i en butik som heter foderboden, dom sa att de inte ska sälja Etotal längre , de som de köper av ska sluta tillverka Etotal av någon anledning, mer vet jag inte för ägaren var inte inne då. AnnikaE
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

galdur

• -
SV: ETOTAL
« Svar #1 skrivet: 18 sep-11 kl 10:13 »
Japp licensen på Etotal kommer inte att förnyas så när produkten är slut på hyllerna i butikerna så kommer det inte att finnas mer!
Highland Cattle, 3 islandshästar, 1 shettis, 2 minigrisar och 2 skogiskatter!

AnnikaE

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 18 sep-11 kl 10:18 »
Japp licensen på Etotal kommer inte att förnyas så när produkten är slut på hyllerna i butikerna så kommer det inte att finnas mer!
vad ska man då använda.
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
« Svar #3 skrivet: 18 sep-11 kl 10:49 »
Exempelvis Flusa
Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

Dela detta:

* Inloggade just nu

333 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser