Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ÄR DET TVILLINGAR?!  (läst 6757 gånger)

Paradisgården

• Västergötland
SV: ÄR DET TVILLINGAR?!
« Svar #20 skrivet: 05 okt-11 kl 20:00 »
A, det är helt fantastiskt! ;D Vill bara gå och titta hela tiden :-X. Men måste ju vänta emellanåt så temperaturen
håller sig bra och så. Nu har den knäckt lite till, men hinnan är fortfarande hel.
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

linisgirl

• Ångermanland
« Svar #21 skrivet: 07 okt-11 kl 21:25 »
Inget ännu? eller skulle de kläckas på sönda??

Paradisgården

• Västergötland
« Svar #22 skrivet: 09 okt-11 kl 20:15 »
A, de skulle kläckas idag men nu är det inte lika svart längre så nu har nog den ena dött och
den andra är väl lite sen så det dröjer nog ett par dagar till. Det lever i ägget i alla fall ser det
ut som.
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

linisgirl

• Ångermanland
« Svar #23 skrivet: 13 okt-11 kl 12:40 »
inte hänt något ännu?

Paradisgården

• Västergötland
« Svar #24 skrivet: 14 okt-11 kl 11:09 »
Nepp, inget än... Men nu är det nog nära såg det ut som när jag lyste - allt är svart nu sånär som en liten, liten "kant".

Christinaki

• Bor på Santorini i Grekland.
    • Övriga världen
« Svar #25 skrivet: 14 okt-11 kl 11:27 »
....blir oxå nyfiken....

linisgirl

• Ångermanland
« Svar #26 skrivet: 14 okt-11 kl 18:39 »
Men hur många dagar är inte det ägget över tiden nu?? :)
Så nyfiken

Eko-Trädgård

• Frukta inte - Ät frukt - Frukt är livet ( Di Leva)
    • Västerbotten
    • eko-trädgård
« Svar #27 skrivet: 14 okt-11 kl 19:40 »
Men hur många dagar är inte det ägget över tiden nu?? :)
Så nyfiken

me too
www.eko-tradgard.se
Ekotradgard@outlook.com
webbshopp www.ekotradgard.tictail.com

Paradisgården

• Västergötland
« Svar #28 skrivet: 14 okt-11 kl 19:51 »
Det är fem dagar över tiden :-\. En del beror nog på att det var lite sent i utvecklingen, men en del beror nog på att det blev för kallt ett par dagar också.. Då dog det andra ägget :'(.

Paradisgården

• Västergötland
« Svar #29 skrivet: 15 okt-11 kl 11:58 »
Min lilla pycklis är ju en vecka nu och jag är tveksam till att det blir något med det andra äggen (tvillingägget) :-\. Tycker så synd om min lilla pippi :(. Finns det någon nära Skara eller som skall åka förbi Skara snart som har kycklingar som är en vecka gamla eller yngre?

Dela detta:

* Inloggade just nu

203 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser