Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fota!  (läst 1093 gånger)

David97

• Gäst
Fota!
« skrivet: 30 okt-11 kl 13:36 »
Hej! Jag har ett litet problem, jag måste ut o fota min ena tupps fötter :-[, men min bror vågar inte hålla i dom :-\, och han kan inte fota ::), min pappa har inte tid o min mamma har fullt upp med min lillebror, har ni någon idé hur man kan göra? ???

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: Fota!
« Svar #1 skrivet: 30 okt-11 kl 13:47 »
Har du ingen liten bur? Sätt in han i en mindre där han typ bara kan stå upp men inte röra sig. Så kan du fota lite. Så gör jag  ;D
Annars håller jag fågel under ena armen med fötterna rakt ut/upp ( fågelnshuvudet är alltså bakom mig, eller hur man ska förklara) och kameran i andra handen.
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

David97

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 30 okt-11 kl 14:18 »
Problemet är att det är en dv kochin, så man måste pilla bort fjädrar.. Kan man klippa av dom?

Fuglemakeren!

• Norge
« Svar #3 skrivet: 30 okt-11 kl 14:33 »
Du kan blöta hans fötter, då ser man dom bättre.
www.fuglemakeren.net
sultan, malay, MES, chabo, silke, dvärgsilke

David97

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 30 okt-11 kl 14:35 »
Ok! ;D Jag får göra det på onsdag/torsdag.. Ska med ett tåg om en timma.. Men ska komma ihåg detta!

Dela detta:

* Inloggade just nu

369 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser