Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Inspiration till sommaren!  (läst 1451 gånger)

JooSi

• Kärlek och Grön Anarki.
    • eldartisteri
Inspiration till sommaren!
« skrivet: 15 apr-04 kl 10:52 »
Jag vet att många av oss med självförsörjningsdrömmar inte riktigt
har brytit oss loss ännu, därför tänkte jag ge lite inspiration till ett
sätt att spendera sommaren =)

För två år sedan bröt jag mig loss bara för en sommar och levde ett underbart liv på en gratis-camping på gotland i en gammal bil utan motor. Jag har skrivit en artikel om den sommaren i en undergroundtidning från usa, här är den:

http://www.getunderground.com/underground/articles/article.cfm?Article_ID=548

Hoppas den kan vara till inspiration!
Det var en av de bästa sommrarna jag någonsin haft och i sommar skall jag förhoppningsvis göra om konststycket fast med fler vänner...

Vänliga tankar. /Jonathan
En dag kommer maktens natur besegras av naturens makt. En dag kommer kärleken till makten besegras av kärlekens makt. Så bringa kärlek och låt naturen vara mäktig så kommer du att förstå att naturens makt också är kärlekens.

manna

• -
Re:Inspiration till sommaren!
« Svar #1 skrivet: 03 maj-04 kl 11:18 »
Det där verkar ju inte så dumt! Själv ska jag emellertid tillbringa sommaren i mitt gamla hus utan väggar och golv (nåja, två rum är ju färdiga nu), men så snart huset klarar sig själv måste jag resa till Gotland. Jag har aldrig varit där, men bror påstår att det är helt fantastiskt.

Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

TovaS

• Östergötland
SV: Inspiration till sommaren!
« Svar #2 skrivet: 07 mar-08 kl 21:57 »
En annan sak som man kan göra medans man drömmer om en annan tillvaro, är att gå en sommarkurs, som ett sätt att förbereda sig. Många folkhögskolaor har intressanta kurser, liksom byggnadsvårdsföreningen!

Dela detta:

* Inloggade just nu

300 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser