Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Räv attack  (läst 1110 gånger)

ciaston

• Dalarna
    • http://hem.passagen.se/mamovers/
Räv attack
« skrivet: 17 nov-11 kl 19:45 »
Så där ja, nu gick mitt svart vit prickiga avelsmaterial till räven + en spättad höna.
Så nu har jag inga svarta, svart/vita eller frisserade kvar, suck.
Alla är så ledsna här.
Till råga på allt mitt på dagen , vi var hemma , och en tant som promenerade med hundarna kom och skrek att räven va här.
Den va inte det minsta rädd.
5 barns mamma på landet, som föder upp mini shettis och har ett gäng dv. kochin i olika färger  + 3 hedemora .
Har en kinesiska nakenhund och en chihuahua.
Hamnar gärna i helvetet för där behöver man bara sitta eldvakt och i himmlen så vet jag att det bara blir en massa tjafs om övertid och dyligt..

jan98

• Närke
    • www.nasslegarden.se
SV: Räv attack
« Svar #1 skrivet: 17 nov-11 kl 19:50 »
Skit skit skit  :'( gud vad synd jävla räv
stackars höns hoppas att du får tag i nya höns.
En tyst minut för dina höns ^^¨ :-X
Det finns ingenting jag inte kan, bara sån't jag inte har lärt mej...

ciaston

• Dalarna
    • http://hem.passagen.se/mamovers/
« Svar #2 skrivet: 17 nov-11 kl 20:24 »
Tack, funderar på att kläcka fram dom ägg jag har, utifall att svarta tuppen skulle vara far till något, dom har börjat värpa idg.
5 barns mamma på landet, som föder upp mini shettis och har ett gäng dv. kochin i olika färger  + 3 hedemora .
Har en kinesiska nakenhund och en chihuahua.
Hamnar gärna i helvetet för där behöver man bara sitta eldvakt och i himmlen så vet jag att det bara blir en massa tjafs om övertid och dyligt..

jonas01

• Närke
« Svar #3 skrivet: 17 nov-11 kl 20:25 »
Bra ide !

Dela detta:

* Inloggade just nu

268 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser