Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Varför göra nya bildtrådar för varje år?  (läst 1679 gånger)

Kista

• Gäst
Varför göra nya bildtrådar för varje år?
« skrivet: 31 dec-11 kl 21:07 »
Tycker det är onödigt, fortsätter det så kommer ju de gamla bildtrådarna säkerligen raderas när det blir för många. Varför inte ha EN bildtråd (som alla andra forum har, getter, gäss, ankor m.m)
Blir den 56 sidor lång så är det ju bara kul!

Som Hönsbilds bibliotek 2011 fick endast 9 sidor!!! Är det inte bättre att fortsätta på den????

jan98

• Närke
    • www.nasslegarden.se
SV: Varför göra nya bildtrådar för varje år?
« Svar #1 skrivet: 31 dec-11 kl 23:13 »
Det är ju det som är grejen att det ska vara en ny varje åt eftersom man då kan kolla
så här
2010
2011
2012 och så vidare
 ;)
Det finns ingenting jag inte kan, bara sån't jag inte har lärt mej...

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #2 skrivet: 31 dec-11 kl 23:49 »
Har för mig att för några år sedan var bildtrådarna uppdelade för 2 år? De äldre bildtrådarna (2009 t.ex.) har som Kista skrivit blivit borttagna liksom en massa bilder försvunnit med dessa. :/ En del var bilder jag kommit på några år senare att jag velat letat upp då man varit dum o raderat de från datorn men så var det adjöss för alltid med de.  :-X Eller också så har de bara tagit bort de från "fastklistrat"?
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
« Svar #3 skrivet: 01 jan-12 kl 00:33 »
Men Linkoso då kan ju antingen du göra en för 2011-2012 eller jag en för 2012-2013 ;)
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
« Svar #4 skrivet: 01 jan-12 kl 01:00 »
Varför inte bara göra EN stor bildtråd? Tror jag skulle bli SÅÅ mycket bättre :P
De flesta utländska fågelsidor har så... Tycker faktiskt det skulle vara mycket bättre :P

Hönsbilds bibliotek tycker jag duger gott och väl :P
Det enda jag tycker man ska uppdatera med en ny tråd varje år är uppfödarlistorna, eftersom att de varierar så varje år.

Edit: tråden "bilder på oss själva" eller vad den heter är flera hundra sidor lång. Den har inga årtal = bra enligt mig :P

Okej
Men ska vi satsa på Linkosos tråd då?
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Sebbar

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 01 jan-12 kl 01:04 »
Jag har också tänkt på detta, om jag vill hitta en bild. Så finns det lixom 5 olika trådar jag måste söka igenom.
jag tycker någon mod kanske kan slå ihop alla HÖNSbildtrådar till en stor? eller? Sen byta namnet så det blir utan årtal??

Dela detta:

* Inloggade just nu

525 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser