Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Solfångare på superrea?!  (läst 1808 gånger)

Vivendi

• Västergötland
Solfångare på superrea?!
« skrivet: 14 jan-12 kl 10:46 »
Alltså...  med risk att det blir helt fel nu då, men då får någon rätta mig! :)

Satt och bläddrade i Julabladet och började undra om jag verkligen läste rätt. Och sedan tänkte jag att OM någon letar efter något sånt här MÅSTE jag ju faktiskt tipsa!

De kör alltså sitt solfångarvillapaket med... hyffsat stor rabatt. 3995 kronor, i stället för 13 995. Så om någon har funderat på det här systemet är det nog rätt läge nu. (Hade jag varit i sitsen med egen fastighet hade jag hämtat en anläggning bums. Men här i lägenheten känns det lite overkill... :P )

http://www.jula.se/solfangare-villapaket-416069

Tråden får slängas om den är orimlig eller flyttas om den är felplacerad. Jag blev bara inte klok på vart jag skulle göra av den om jag inte la den här, och det är lite för bra pris för att inte uppmärksamma andra på det! :)

Tord_Lj

• Gäst
SV: Solfångare på superrea?!
« Svar #1 skrivet: 14 jan-12 kl 11:11 »
Shit... TACK för tipset.

eka

• Värmland
« Svar #2 skrivet: 17 jan-12 kl 22:03 »
Den var nog för bra för att vara sann för den är borta nu  ;D
Alla söker Nyckeln till lycka, men det kanske inte är låst!

Vivendi

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 17 jan-12 kl 22:36 »
Sann är den nog, möjligen slutsåld och borttagen från hemsidan. Skulle ändå drista mig till att fråga i mitt lokala varuhus om jag sökte solfångaranläggning, gäller till den 22/1 med reservation för slutförsäljning.

I bladet finns den med på sidan 10. :)

http://www.jula.se/media/pdf/kampanj/SE/mim_jan_se.pdf

Dela detta:

* Inloggade just nu

307 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser