Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vad är detta ?  (läst 1033 gånger)

ciaston

• Dalarna
    • http://hem.passagen.se/mamovers/
Vad är detta ?
« skrivet: 15 jan-12 kl 20:17 »
Bytte till mig en lilling i Mockfjärd, i tron om att det va en dv. Kochin men har ju tvivlat hela tiden
kan det vara en dv. Brama eller blandning ?
5 barns mamma på landet, som föder upp mini shettis och har ett gäng dv. kochin i olika färger  + 3 hedemora .
Har en kinesiska nakenhund och en chihuahua.
Hamnar gärna i helvetet för där behöver man bara sitta eldvakt och i himmlen så vet jag att det bara blir en massa tjafs om övertid och dyligt..

jan98

• Närke
    • www.nasslegarden.se
SV: Vad är detta ?
« Svar #1 skrivet: 15 jan-12 kl 20:25 »
mm ser ut som en bland ras av något slag !
Det finns ingenting jag inte kan, bara sån't jag inte har lärt mej...

JonasWess

• En konstnärssjäl, djurälskare & drömmare i livet.
    • Närke
SV: Vad är detta ?
« Svar #2 skrivet: 15 jan-12 kl 20:52 »
Ja ser ut som någon blandras av något slag, men visst kan det finnas Dvärgkochin i den, men inte renrasig.
En mysig & snäll gaykille. Jag har utbildning från Naturbruksgymnasium & Konstskola. Älskar djur & natur! Delar mitt liv med 2 hundar & 1 katt. Jag har tidigare jobbat med hästar, får, kor & hundar, men intresse finns hos många djursorter.

Dela detta:

* Inloggade just nu

293 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser