Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ensam kyckling  (läst 577 gånger)

jentora

• Västergötland
Ensam kyckling
« skrivet: 30 sep-11 kl 11:02 »
Å jag har samma problem.. Fast jag har en kläckt kyckling som blev ensam. Ca två veckor gammal, försökte igår med kompisar till den men dom var för stora, ca en månad äldre så det fungerade dåligt. Söker också någon som har kycklingar runt två veckor och som kan sälja åtminstone en.. Gärna nära Marks kommun så dom slipper åka för långt. Tycker så synd om den att vara ensam så skulle gärna vilja få tag på en kompis till den!
Bor på liten gård med sambo, son, dotter, svärfar, Am. Paint, Shettis, två minigrisar, katt, hönor och gärna får i framtiden!!

Paradisgården

• Västergötland
SV: Ensam kyckling
« Svar #1 skrivet: 30 sep-11 kl 11:56 »
Aha :-\, hoppas någon svarar till dig också då. Om det bara blir en för mig och ingen har i närheten tänkte jag vända mig till en "kycklingfarm" häromkring. Sökte på hönserier på eniro och fick upp flera stycken. Det kan du kanske kolla om ingen hör av sig?
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

Dela detta:

* Inloggade just nu

337 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser