Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lägga in eco ägg  (läst 1569 gånger)

linisgirl

• Ångermanland
Lägga in eco ägg
« skrivet: 05 mar-12 kl 15:36 »
Vad tror ni kommer de blir något av dessa? in i äggkläckaren med 6 stycken iallafall!

linisgirl

• Ångermanland
SV: Lägga in eco ägg
« Svar #1 skrivet: 05 mar-12 kl 16:03 »
Nu ligger det 9 stycken ägg i kläckaren :)

Lanemyr

• Småland
« Svar #2 skrivet: 05 mar-12 kl 19:14 »
Inget att bry sig om! Ägg från affären är till för att äta sen om man kan hitta annat att göra med dom så är väl de ok. Stort lycka till med dina 9 ägg och hoppas det blir något  :D

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
« Svar #3 skrivet: 05 mar-12 kl 20:45 »
Bry dig inte om de " mindre begåvade". Jag la in likadana ägg i kläckaren för några dagar sedan och när jag lyste dom igår var 5 befruktade. Hoppas att jag får ut någon kyckling i alla fall. Roligt att testa.
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
« Svar #4 skrivet: 05 mar-12 kl 20:48 »
Hahahaa ;D

Jag gjorde omelett idag >:D

Varför tycker du om att vara jävligt elak? Vad får du ut av det?
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

ieenilorac

• www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
« Svar #5 skrivet: 05 mar-12 kl 20:56 »
Varför tycker du om att vara jävligt elak? Vad får du ut av det?
Jag är kanske konstig, men jag fattar inte att någon har varit elak i denna tråden  ??? Lite rå humor möjligen, men inte elakt, och inte riktat mot någon specifik person. Jag tycker att vissa är lite överkänsliga nu.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

linisgirl

• Ångermanland
« Svar #6 skrivet: 05 mar-12 kl 21:07 »
Det är ju borttaget det som skrevs så de är ju inge konstigt..
Tycker man kan skriva normala inlägg istället föratt fjanta sej för sånt tycker inte jag hör till här utan ja vill hålla min tråd öppen om det ja ska göra nu å se om de lyckas med dom äggen :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

243 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser