Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Var i Sthlms trakten hittar jag renrasiga dvärghöns ??  (läst 687 gånger)

Marielle

• Jag behöver inte din attityd- har en egen
    • Uppland
Ska bygga hönshus nu i vår. Vad jag förstår kan det vara kö (?) på kycklingar / höns , tänkte därför försöka hitta lämpliga djur redan nu.
Enda stället jag vet att man kan kolla på är Blocket... De jag sett hittills säljs endast med tupp !  Om man bara vill ha höns, alternativt bara EN tupp, kan det bli knepigt.... De enda raserna jag har lite koll på är dvärgkochin och dvärgsilkes, verkar även vara de enda som säljs på Blocket.
Var kan jag annars hitta höns alt. kycklingar ?  Det får inte vara alltför långt ifrån Stockholmstrakten.   

Dela detta:

* Inloggade just nu

359 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser