Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur hittar jag en pekingdrake????  (läst 812 gånger)

Kanin-Eva

• Dalarna
Hur hittar jag en pekingdrake????
« skrivet: 10 maj-12 kl 16:55 »
Vår stora fina pekingdrake Jocke dog hastigt häromdagen. Hans två damer längtar efter en "karl i huset" så jag vill så snabbt som möjligt få tag i en drake. Jag har satt in en annons under djur sökes och tittat under djur säljes. Jag har även gått igenom uppfödarlistan.

Vi bor i Dalarna och kan tänka oss att åka en bit för att få tag i en drake men de som har annonserat eller finns i uppfödarlistan bor lite väl långt bort. Dalarna, Gästrikland, Uppland, Södermanland..... är helt ok att åka till. Och kanske ännu längre också, om det blir nödvändigt. Är det någon som har något tips? Det kanske finns någon här på forumet som har en drake att sälja eller som vet någon som jag kan fråga.

Kajsa ochn Anna Anka driver runt och verkar lite vilsna och vi människor saknar också en drake i trädgården.

« Senast ändrad: 10 maj-12 kl 17:02 av Kanin-Eva »
Lever min dröm på världens vackraste plats med min man, kaniner, hundar, höns och odlingar.

Kanin-Eva

• Dalarna
SV: Hur hittar jag en pekingdrake????
« Svar #1 skrivet: 10 maj-12 kl 17:04 »
Tack vare detta fantastiska forum har jag fått kontakt med en som har pekingankor så förhoppningsvis löser det sig.

Lever min dröm på världens vackraste plats med min man, kaniner, hundar, höns och odlingar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

250 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser