Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Finns det något intresse för hönsbytardag norr om Sthlm ?  (läst 7564 gånger)

tinaw

• Gäst
SV: Finns det något intresse för hönsbytardag norr om Sthlm ?
« Svar #40 skrivet: 11 jun-12 kl 16:49 »
Typ så här ser prototypen ut. Vad borde mer vara med? http://www.tinaw.se/kackel/bytardag/

Marielle

• Jag behöver inte din attityd- har en egen
    • Uppland
« Svar #41 skrivet: 11 jun-12 kl 20:42 »
Typ så här ser prototypen ut. Vad borde mer vara med? http://www.tinaw.se/kackel/bytardag/

WOW ! Imponerande !!  Tänk om man kunde fixa sånt själv.....
Tja.. Vad mer borde vara med... Kanske att det blir någonstans runt Vallentuna / upplands väsby...
Att det troligtvis / förhoppningsvis blir 1: a eller 2: a söndagen i juli om allt år enl planerna.
Hmmm... Vet inte vad mer , just nu.. Förslag ?
Men bor du i Borlänge och tänker åka ända hit ? Eller är du bara ovanligt snäll och hjälpsam ?  :)

tinaw

• Gäst
« Svar #42 skrivet: 12 jun-12 kl 10:16 »
Jag har halva släkten i Uppland så jag tänkte passa på att slå två flugor i en smäll  ;D

Fixar mer lite senare.

LillaEva

« Svar #43 skrivet: 12 jun-12 kl 21:40 »
Jag hjälper gärna till med annonsering både digitalt och genom att sätta upp lappar. Att starta ett evenemang på Facebook brukar vara effektivt.

Håller tummarna att det blir första söndagen i juli :-).

Werner

• Gästrikland
    • www.123minsida.se/familjenWernerFriskman1
« Svar #44 skrivet: 14 jun-12 kl 10:13 »
Hej,

har läst er tråd och vill bara påminna om att hönsbytardagen i Hedesunda är den 14 juli, synd om dagarna krockar eftersom somliga av er vill komma hit. Det är ju bara 1,5 timme mellan Vallentuna och Hedesunda (jag vet, flyttat från Vallentuna till Hedesunda i höstas), så säljare som bor mittemellan kanske får svårt att välja ! Vi tar dessutum gärna emot fler säljare här, så länge det inte krockar med er förstås...Kolla in tråden för Hedeundas hönsbytardag oxå. Lycka till med er dag !!! Anne
« Senast ändrad: 14 jun-12 kl 10:15 av Werner »

Marielle

• Jag behöver inte din attityd- har en egen
    • Uppland
« Svar #45 skrivet: 14 jun-12 kl 14:29 »
Hej,

har läst er tråd och vill bara påminna om att hönsbytardagen i Hedesunda är den 14 juli, synd om dagarna krockar eftersom somliga av er vill komma hit. Det är ju bara 1,5 timme mellan Vallentuna och Hedesunda (jag vet, flyttat från Vallentuna till Hedesunda i höstas), så säljare som bor mittemellan kanske får svårt att välja ! Vi tar dessutum gärna emot fler säljare här, så länge det inte krockar med er förstås...Kolla in tråden för Hedeundas hönsbytardag oxå. Lycka till med er dag !!! Anne

Ingen risk att val av dag krockar eftersom  Hedesunda är en lördag. Oavsett vilken  vecka en evt hönsbytardag  blir i Vallentuna, kommer det  garanterat  inte vara en lördag....
Så lycka till med er dag också ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

180 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser