Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Showgirls  (läst 8314 gånger)

Rooster

• En av två
    • Östergötland
    • Hönsraser
Showgirls
« skrivet: 19 okt-09 kl 19:30 »
skitbra. då vill jag köpa av dig till våren.  mina dvärgar är inte svårövertalade att ruva, de kläckte fran 20 kyllisr mitt i vintern för några år sen.

kollar o skrattar när jag ser bilder av silkes som är som en garnboll på huvudet! såna vill jag ha ;D ;D

med maxat flyt kommer jag att ha "showgirls" vita dvärg till nästa säsong(de med tofs på huvudet  :P)
ÅKERHULTS RASHÖNS - Vi håller på med uppfödning av fasaner och rashöns. Har mer än 25 olika raser i ett flertal färger. Vill du köpa avelsägg? Besök vår Hemsida:
http://honsraser.se

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Showgirls
« Svar #1 skrivet: 19 okt-09 kl 19:39 »
Dock så har du ju glömt nämna att showgirls är nakenhalsade.... :P Kanske inte så jättepoppis hos alla... * VILL HAAAAA!!  ::) ::)  >---<Ä*
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Rooster

• En av två
    • Östergötland
    • Hönsraser
« Svar #2 skrivet: 19 okt-09 kl 23:10 »
dom är ju bara för  8) a
 ;D
ÅKERHULTS RASHÖNS - Vi håller på med uppfödning av fasaner och rashöns. Har mer än 25 olika raser i ett flertal färger. Vill du köpa avelsägg? Besök vår Hemsida:
http://honsraser.se

Dixiebelle

• Livet på landet - fast i Stockholm
    • Södermanland
    • Pixebo
« Svar #3 skrivet: 20 okt-09 kl 22:33 »
jaaa, vill ooooxå haaaaa! ;D ;D ;D

dom är ju bara för  8) a
 ;D
*Engelska stridshöns*Gammal engelska stridshöns*Dvärg faverolle*Blandishöns

Våra höns gör lite som dom vill...

sagbus

• vill leva på landet och klara mig själv
    • Småland
« Svar #4 skrivet: 21 okt-09 kl 08:42 »
va? jag trodde showgirls var nakenbröstade (företrädesvis med en liten partytofs i vardera vårtan) ;D

är det verkligen en ras?
katter, hund o höns, en fin trädgård . vad mer önskar man av livet?

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #5 skrivet: 21 okt-09 kl 09:02 »
Haha!! ;D

Jag tror den ej är godkänd ännu men de jobbar på att få det till en egen ras.

Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Rakadero

• Västergötland
    • Reflections of Rachel
« Svar #6 skrivet: 21 okt-09 kl 22:40 »
Om pudeln var en höna... (kan inte låta bli att rysa lite...)
Fyrtiotalet underbara hönor och tuppar av raserna vit leghorn, brun leghorn, blomme, australorp, sussex, plymouth rock, orpington, rir, lohmann och några blandningar mest leghorn-blomme-lohmann. Sju älskade katter. Två välartade söner. En händig make. Och så jag...

sagbus

• vill leva på landet och klara mig själv
    • Småland
« Svar #7 skrivet: 22 okt-09 kl 07:21 »
Åhhh guud vilka sötingar!! Vill ha ett helt gäng ju!!
tänk att få tvätta, kamma o föna dessa små ljuvliga fluffisar....de hade tröttnat på mig skitfort ;D

Jo mina hamburger var hamburger sa de nu som jag fick dem av.  de angav vart de var inköpta mm så... det är som med människor man ser väl olika ut.. ???
katter, hund o höns, en fin trädgård . vad mer önskar man av livet?

Dela detta:

* Inloggade just nu

305 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser