Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  King Suro 20, är det någon som har en sån?  (läst 725 gånger)

Millan

• Värmland
King Suro 20, är det någon som har en sån?
« skrivet: 06 mar-13 kl 13:27 »
Jag ska köpa en ny äggkläckare, är det någon som har en King Suro 20 och kan berätta lite om den?

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: King Suro 20, är det någon som har en sån?
« Svar #1 skrivet: 06 mar-13 kl 13:29 »
Jag har två King Suro 20 :) Fungerar utmärkt och sköter allt själv :)
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Micki o Molly

• -
« Svar #2 skrivet: 06 mar-13 kl 14:42 »
Den är tillverkad i Sydkorea och har fungerat bra . Det man måste tänka på är att vi har kallare klimat här , så därför har våran ett litet värmande skydd/filt uppepå,utan att täcka över lufthål förstås. Då blir inte temperaturväxlingarna så stora.

Lika på sommaren , då vill den stå i ett rum där  inte stora fuktväxlingar når den.

Fd gardneraholic i perioder med tilltagande ointresse för andra saker på grund av "brukandet ",men NU fast i grävträsket. Gått igenom ett flertal stadier, från plåttriga rabatter, till att försöka odla så underhållsfritt som möjligt. Blandar hejvilt med permacultur, öppen jord. täckodling i rader.

Jullan

• Småland
    • Sevedstorp Rådgivning
« Svar #3 skrivet: 06 mar-13 kl 15:42 »
Vi har en och den har funkat jättebra tills förra året. Då föll ett blad av från fläkten så den låter jättehemskt nu och dessutom mäktade den inte med att hålla temperaturen förra året. Med uselt kläckresultat.  :'( Displayen visade den temp vi ställt in, men när vi la i en annan termometer (vi har testat med flera olika termometrar) så visade de en lägre temperatur.  >:(

Dela detta:

* Inloggade just nu

175 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser