Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sjuk eller?  (läst 1604 gånger)

Snarrbon

• Om du inte provar vet du inte om det går
    • Skåne
    • Mettes kaniner
Sjuk eller?
« skrivet: 22 jan-14 kl 12:10 »
Min ena skånegås drickerlite vatten. Står lite o börjar sedan att skaka kraftigt på huvudet så vattnet åker upp igen. Bara i dag att jag har observerat detta. Den äter inte heller med de andra. Vad kan det bero på?
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.

Snarrbon

• Om du inte provar vet du inte om det går
    • Skåne
    • Mettes kaniner
SV: Sjuk eller?
« Svar #1 skrivet: 15 feb-14 kl 12:11 »
Tänkte bara tala om att det pågick ett par dagar o sen var den som normalt igen
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.

Erik Gunnar

• -
SV: Sjuk eller?
« Svar #2 skrivet: 11 mar-14 kl 08:47 »
Var ju skönt att det gick över. Hade gäss under ett antal år och de var ibland förkylda under vinter, snörvlade och fräste och höll på, men frisknade till efter någon vecka
/E

Dela detta:

* Inloggade just nu

152 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser