Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hyra/låna gris-ar till trädgård  (läst 2488 gånger)

Nattgard

• Säg aldrig aldrig
    • Skåne
    • Stuteri Nattgård
Hyra/låna gris-ar till trädgård
« skrivet: 05 jul-14 kl 08:23 »
Hej, har en hemsk trädgård med en massa björnbärsbuskar som jag ständigt drar i och försöker ta bort men de fortsätter envist att komma tillbaka. Funderar på om det finns någon vänlig själ som vill låna ut några grisar för att böka runt i vår trädgård. Mer miljövänligt!
Med vänliga hälsningar
Li Andersson

KungTulle

• Skåne
    • Mörkmårdens Minigrisar
SV: Hyra/låna gris-ar till trädgård
« Svar #1 skrivet: 05 jul-14 kl 08:57 »

Du kan få hyra ett par av mina minigrisar över sommaren. De bökar i perioder rätt så ordentligt. Finns i Sjöbo.  Det går att få se en bit som de bökat.
Mörkmårdens Minigrisar
http://minigrisar.n.nu/
Vi har nordsvenskar, myskankor, minigrisar, katter, sköldpaddor och akvariefiskar.

maja_rosengren_87

SV: Hyra/låna gris-ar till trädgård
« Svar #2 skrivet: 27 jul-14 kl 10:08 »
I hur långa perioder bökar dina grisar? Hur mycket tar du för att hyra ut? Möjligt i år?

Dela detta:

* Inloggade just nu

320 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser