Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vaktlar I Skåne  (läst 1819 gånger)

Nordin

• Skåne
Vaktlar I Skåne
« skrivet: 01 jan-15 kl 11:37 »
 :D
Hej!
Jag söker avelsägg / avelsdjur av japanska jättevaktlar. Skåne...

_Anna_

• Skåne
SV: Vaktlar I Skåne
« Svar #1 skrivet: 10 feb-15 kl 23:21 »
Hej, det finns en Facebook grupp som heter " Fjäderfä i Skåne " kanske kan du hitta någon som säljer där?

Weasel

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 11 feb-15 kl 09:33 »
Om man får kapa tråden så skulle jag också vara intresserad, ställer mig på kö om någon har ;D
Jag har inte Facebook.
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

_Anna_

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 11 mar-15 kl 21:27 »
Om man får kapa tråden så skulle jag också vara intresserad, ställer mig på kö om någon har ;D
Jag har inte Facebook.

Jag har en höna och en tupp , hönan lägger ägg på 15 gr men jag vet inte hur mycket hon väger. Det blir 1 ägg om dagen om du är intresserad. Senaste kontrollen var 12/17 ägg befruktade. började samla 5 dagar efter värpstart. Så kan tänka mig att 5 ägg som inte var befruktade beror på att tuppen inte kommit till då.

Dela detta:

* Inloggade just nu

167 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser