Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Färger bilder?  (läst 988 gånger)

Kerstin Linnea

Färger bilder?
« skrivet: 25 apr-09 kl 08:09 »
Jag undrar om alla med vaktlar skulle kunna lägga in bilder med dom olika färgerna och varianterna så att vi nybörjare kan ha något att gå efter (och få något fint att titta på) :D...
Det är ganska dåligt om förklarande vaktelbilder på nätat så vad sägs om att lägga ut bild er på era fåglar??

Kerstin Linnea

SV: Färger bilder?
« Svar #1 skrivet: 04 maj-09 kl 10:51 »
Snälla ....
kan ingen lägga in bild med tex -så här ser encremefärgad ut osv , dom bilder som ligger ute står det inte färgerna på sen är  det inte så många....

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Färger bilder?
« Svar #2 skrivet: 05 maj-09 kl 09:26 »
Gå in på tråden "bild tråd" så kan du se bilder på mina cremefärgade vaktlar (och de är ju såklart de bilder som jag postat). =)
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Dela detta:

* Inloggade just nu

181 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser