Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  anti-frys  (läst 6953 gånger)

Moëll i Trädet

• -
SV: anti-frys
« Svar #20 skrivet: 13 dec-10 kl 22:52 »
Själv så brukar jag blanda hälften vodka och hälften vatten, det fryser aldrig. ;D
6 ;D Varför slabba i vatten?
"Kärleken är livets bäste vän"

Lycka

• Ångermanland
« Svar #21 skrivet: 14 dec-10 kl 09:02 »
kanske vore bättre att de fick en klar ?
Hedemorahöns

Csilla75

• Skåne
    • mina husdjur
« Svar #22 skrivet: 14 dec-10 kl 13:35 »
kanske vore bättre att de fick en klar ?

så de är redan färdigmarinerade när man ska äta de eller?  ;) o tänk på äggen de värper, vadå ägg-toddy?  ;D

nää, skämt åsidå, tack för alla era tips!
ägare till ett par vita påfågelduvor med spetssvans. har även ett par indiska påfågelduvor, häckpar.

min hemsida med bilder på duvorna: http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=120018&gid=2191944

sallyzevenwacht

• Halland
« Svar #23 skrivet: 14 dec-10 kl 21:22 »
skämtet var nog mer uppskattat en vad jag trodde... ::)
Dv. höns, undulater & ragdoll

Csilla75

• Skåne
    • mina husdjur
« Svar #24 skrivet: 13 feb-11 kl 15:58 »
har du kikat på högbergas värmeplatta, där står det att den är för inomhusbruk. några tips/ värmeplattor som funkar även utomhus?
bor i Skåne så temp. ligger just nu på -3 grader..........
ägare till ett par vita påfågelduvor med spetssvans. har även ett par indiska påfågelduvor, häckpar.

min hemsida med bilder på duvorna: http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=120018&gid=2191944

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
« Svar #25 skrivet: 13 feb-11 kl 16:02 »
Den värmeplattan funkar bra för oss även när det är 20 minus  ;D
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

Csilla75

• Skåne
    • mina husdjur
« Svar #26 skrivet: 13 feb-11 kl 16:38 »
Den värmeplattan funkar bra för oss även när det är 20 minus  ;D

jo, men kan man ha de utomhus (under tak)?

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
« Svar #27 skrivet: 13 feb-11 kl 17:30 »
jo, men kan man ha de utomhus (under tak)?

Vi har våran värmeplatta i och för sig inomhus men ingen värme där alls så det är lika kallt som ute. Så om du har den under tak så det inte snöar på den så borde det ju funka. Då blir det som hos oss.
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

The Game

• Gäst
« Svar #28 skrivet: 14 feb-11 kl 12:44 »
Jag håller oxå 15/17 grader i hönshuset hela vintern..
Däremot så byter jag vattnet oftare nu när dom är inne mera..
/majsan

Dela detta:

* Inloggade just nu

390 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser