Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hmmm... vaktel som Chips. ;D  (läst 6434 gånger)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Hmmm... vaktel som Chips. ;D
« Svar #20 skrivet: 04 mar-11 kl 08:44 »
När jag var i Thailand för massor av år sedan fanns det chips med kycklingsmak så vaktelchips borde ju funka. :)
Jag har för mig att de smakade typ brunsås, ingen aning vad som egentligen var smakämne där...  ::)

Ungefär som nudlar med kycklingsmak. Smakar också... Något annat. :P Jag har käkat torkat grisskinn från thailand. ;D Smakade inte så mycket men något att tugga och slita i (bra för mig som biter på naglarna annars), för segt som tusan var det. :P
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Astra

• Uppland
« Svar #21 skrivet: 04 mar-11 kl 09:08 »
Nu har här röstats på vaktelchipsen. Så om du vinner de 100.000 och startar en stor pippifarm så kan jag väl få rabatt på grillad kyckling ;)
Bor mellan Uppsala och Norrtälje med maken, lille sonen (3år), lilla dottern (0år), 2 katter och några sussexhöns, en orpington, en stilig Marantupp, Isbar-tonåringar, två franska nakenhalsar, blandisar och japanska vaktlar.

evel

• Uppland
« Svar #22 skrivet: 04 mar-11 kl 09:11 »
Skivad friterad vaktel kanske skulle vara något?

Går det att torka fågel? Går ju att torka annat  ::)
* Hundar * Katter * Hästar * Vaktlar *

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #23 skrivet: 04 mar-11 kl 11:45 »
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #25 skrivet: 23 mar-11 kl 17:38 »
Jag vet inte vad som har hänt, men på de senaste 2 dagarna har mitt bidrag plötsligt skenat upp i 128P från knappt över 70.  :o Verkar finnas folk som är nyfikna på vaktelchips där ute ändå! ;D ;D ;D ;D ;D *glaaad* ;D

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #26 skrivet: 21 apr-11 kl 00:49 »
Kom med i 65 i top listan med 208p och har gått vidare till delfinalen. ;D Nu hänger allt på juryn vad de tycker (åt helvete antagligen ::) )... Har 97st emot en (3st som kommer till final) ir... 96 för Emils hamnade också bland delfinalisterna och honom räknar jag inte som "motståndare". ;D

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #27 skrivet: 21 apr-11 kl 09:21 »
Kom med i 65 i top listan med 208p och har gått vidare till delfinalen. ;D Nu hänger allt på juryn vad de tycker (åt helvete antagligen ::) )... Har 97st emot en (3st som kommer till final) ir... 96 för Emils hamnade också bland delfinalisterna och honom räknar jag inte som "motståndare". ;D
vad har emil för smak?

Såg nu en som fått med 7 stycken av sina chipspåsar till final :O
« Senast ändrad: 21 apr-11 kl 09:25 av VarggraV »
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #28 skrivet: 21 apr-11 kl 11:54 »
Haha, ja Emil - "Jag hatar honom, han tar upp massa plats ju" innan det var klart vilka som gått vidare... Hahaha. ;D ;D Antagligen en massa vänner som röstat varje dag. ;D

Emils heter bacon overdose.

Dela detta:

* Inloggade just nu

280 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser