Fast alltså... det är rätt långt från Ullared till Backamo...
Jag ska dit på söndagen OM det blir som planerat bussresa från Skåne med upp-plock längs vägen. Och jag ställer ut om det blir dito transport för djuren på torsdagen.
Backamo har jag inte varit i men många andra Nationaler, de flesta faktiskt. Det är mycket, mycket att titta på. Man orkar inte fördjupa sig i allt. Se de raser du är intresserad av först. Försök att få fatt i utställare av dina raser, de kommer på söndagen för att hämta hem sina djur. Fråga och fråga, de flesta berättar gärna.
TUSEN TACK för svar!!!
Jasså?...långt mellan Ullared och Backamo..... Mer än 20 mil, tro??
Ok, då ska jag bara försöka få tag på utställare med dom raser jag finner är intressant. -Vad har du?
Kommer det utställare från andra länder? Och hur stor är utställningen egentligen? Kommer jag för sent, tror du, för att köpa djur på Söndagen? Du menar alltså att jag ska boka djur/ägg redan före utställningen?
Oj vad många frågor jag ställer nu. Hahahaha!! Men här där jag bor är det inte så många olika raser som i Södra sverige =))
Jag ser verkligen fram emot detta besök. Jag vet att det går även bussar härifrån och dit. Enkomt för utställningen. =)