Okej....en konstig fråga nu. Hoppas ngn varit med om ngt liknande så jag kan få ett svar på denna konstiga händelse. I förrigår hann jag bara plocka en halv dags "skörd" av ägg och plockade resterande med gårdagens. Plockade alla i en korg och tog in dem. När jag la en och en i "inomhus-korgen" så stank det prutt om äggen. Tänkte att det måste var från 2-3st som hade massa bajs på sig så jag lämnade dem utomhus och ska tvätta dem och koka till hunden men idag när jag nyss skulle lägga dem i kylen, (har dem alltid ett dygn i rumstemp först) så tycker jag dom fortfarande stinker!!! Vad ska jag göra??? Och varför sker detta?

Kan inte förstå om det e alla 25 eller bara ngn av dem, e täppt i näsan just nu. Vi säljer ägg och nu e jag skiträdd att ngt ägg kanske e dåligt. Nån som kan tipsa om vad som skett??
Jag har ca 40 individer och i lördags fick de massa rester från en granne som jag ej hade full kontroll på vad som fanns i. Inge kött eller så men det fanns ngn kaka och gamla jordgubbar och sånt.